Ilmoittaudu Tiketin webinaariin: Mitä yleisöasiakkaat odottavat tapahtumilta 2024
Tiketti toteutti vuosien 2023-2024 vaihteessa laajan asiakaskyselyn, jonka avulla selvitettiin millaisia odotuksia ja toiveita yleisöasiakkailla on tapahtumia kohtaan. Tiketin toimitusjohtaja Mirva Merimaa sekä palvelujohtaja Sanna Reko esittelivät kyselyn tulokset Tapahtumateollisuus NYT -tapahtumassa helmikuussa 2024. Lisäksi pienryhmäosuudessa käytiin mielenkiintoista keskustelua kyselystä esiin nousseista teemoista.
Merimaa ja Reko raottavat kyselyn tuloksia ja teemoja myös Tiketin huhtikuisessa webinaarissa. Ilmoittaudu mukaan ja tule kuulemaan, mitä asiakkaat odottavat muun muassa tapahtumien palveluilta, turvallisuudelta ja viestinnältä. Mistä kanavista yleisö etsii tietoa tulevasta tapahtumasta, millaista tietoa he ylipäätään kaipaavat ja millaisille oheispalveluille sekä turvallisuuspalveluille on kysyntää juuri nyt. Kerromme myös, miten Tiketti voi olla mukana tukemassa onnistuneen tapahtuman viestintää niin ennakkoon, tapahtuman aikana kuin sen jälkeenkin.
Webinaari pidetään Teamsissa keskiviikkona 10. huhtikuuta klo 10-10.45. Ilmoittaudu mukaan täällä.