Siirry ostamaan lippuja tiketti.fi
Herokuva

Klubit & musiikkitapahtumat

Yleisö osoittaa suosiotaan kädet pystyssä Tavastian keikalla.

Tavastia-klubin ja Tiketin lipunmyyntiyhteistyö on jatkunut jo vuosikymmeniä

Vuonna 1970 auennut Tavastia-klubi on yksi Euroopan vanhimmista live-klubeista, ja Tavastia ja Tiketti ovat tehneet lipunmyyntiyhteistyötä jo Tiketin perustamisesta 1975 lähtien.

  • Tavastialla esiintyy maan isoimpia nimiä, kansainvälisiä vieraita ja tulevaisuuden tähtiä yli 250 iltana vuodessa.

  • Tavastian lipuista yli 90 % myydään ennakkoon Tiketin kautta.

  • Tavastia on luottanut kaiken markkinointinsa Tiketille jo useiden vuosien ajan.


Tiketissä Tavastian markkinointi on osaavissa käsissä

Markkinointi on oleellinen osa onnistunutta tapahtumaa ja Tiketissä se on osaavissa käsissä. Voimme luottaa, että jokaisesta keikasta pidetään huolta. Olemme tyytyväisiä myös Tiketin innovatiiviseen ja kokeilunhaluiseen otteeseen Tavastian markkinoinnissa! Tiketin ja Tavastian markkinointiyhteistyö on alkanut jo 1990-luvun lopulla, ja Tavastia on luottanut kaiken markkinointinsa Tiketille vuodesta 2010.

Markkinointi ohjaa vahvasti lipunmyyntiin, ja ennakkomyynnin osuus Tavastian lipunmyynnistä on kasvanut joka vuosi yhteistyön alettua. Nykyään ennakkoon myydään jo yli 90 % kaikista lipuista. Vuonna 2019 teimme ennätyksen loppuunmyydyissä keikoissa.

- Mikko Merimaa / Ohjelmavastaava, Tavastia-klubi

Tullikamarilla on pitkä ja hyvä suhde Tiketin kanssa

Tampereen Tullikamarin toiminta elävän musiikin ja muun kulttuurin puolesta on jatkunut jo yli 30 vuotta. Siinä ajassa Tullikamarista on tullut merkittävä suomalainen keikkapaikka ja tapahtumakeskus.

  • Pakkahuoneella ja Klubilla vierailee vuosittain yhteensä lähes neljännesmiljoona kävijää.

  • Tullikamarilla esiintyy vuosittain lähes 600 kotimaista ja ulkomaista yhtyettä ja artistia kaikista genreistä.

  • Tullikamarin tapahtumiin on mahdollista ostaa Luonnonperintösäätiön tukilippuja, joista Tiketti tilittää osan suoraan hyväntekeväisyyteen Luonnonperintösäätiölle.


Tullikamarin ja Tiketin arvot kohtaavat hienosti

Tapahtuma-ala on ensisijaisesti ihmisten ja elämysten bisnestä. Tiketissä tämä tiedostetaan, ja asiakkaat kohdataan hienosti. Itselleni on tuonut mielenrauhaa, kun voi kääntyä ammattilaisten puoleen nopeissakin käänteissä. Tiketin kanssa on mutkatonta asioida. Asenne on myös priimaa! Varsinkin viime aikoina muutoksia on piisannut yllin kyllin, mutta tetristä on pelattu yhdessä rivakasti, ammattimaisesti ja hymyssä suin.

Olemme saaneet myös apua markkinointiin. Tavoitamme kohderyhmäämme erittäin tehokkaasti Tiketin kanavien kautta.

Tullikamarilla on pitkä ja hyvä suhde Tiketin kanssa ja arvomme kohtaavat hienosti. Ympäristö ja yhdenvertaisuus ovat erittäin tärkeitä kulmakiviä kummankin toiminnassa. Olemme yhdessä Tiketin kanssa mahdollistaneet asiakkaille erikoislippujen ostamisen, joista osa lahjoitetaan suoraan Luonnonperintäsäätiölle.

Janne Laurila



- Janne Laurila / Ohjelmapäällikkö, Tullikamari

Innoissaan oleva yleisö Rytmikorjaamon keikalla.

Rytmikorjaamo hyödyntää Tiketin erilaisia markkinointiratkaisuja

Rytmikorjaamo on Seinäjoella sijaitseva klubi, jonka toimintaa pitää yllä Seinäjoen elävän musiikin yhdistys, Selmu ry.

  • Rytmikorjaamon keikkalistalta löytyvät niin Suomen suosituimmat bändit kuin kauempaakin päin maailmaa saapuvat artistit.

  • Rytmikorjaamo hyödyntää TikettiFeed -tapahtumalistausta omilla verkkosviuillaan.

  • TikettiClient on ollut Rytmikorjaamon käytössä alusta alkaen.


Olen saanut Tiketistä aitoa tukea

Hyödynnämme Rytmikorjaamolla Tiketin erilaisia markkinointiratkaisuja, kuten sosiaalista mediaa, Tiketin omaa uutiskirjettä, erilaisia yhteiskampanjoita sekä myös Tiketin asiantuntija-apua. Olen saanut Tiketistä aitoa tukea ja "pallotteluseinää" toimintaratkaisuille ja ideoille. Koen, että siellä aidosti mietitään asioita asiakkaan eli meidän vinkkelistä. Aina voi myös kysyä mitä vaan, ja taatusti autetaan.

Meillä on ollut myös TikettiClient käytössä alusta alkaen. Ohjelma on mukavan selkeä ja helppokäyttöinen. Sillä on kätevä kohdistaa viesti aina halutulle kohderyhmälle esimerkiksi musiikkigenren mukaan. Toisaalta taas kaikille uutiskirjeemme tilanneille tämä markkinointimuoto on ilmeisen mieleinen, sillä avausprosentit ovat aina vähintään hyvät.

Suosittelen Tikettiä aina muille tapahtumajärjestäjille, jos aiheesta tulee puhetta. Painotan erityisesti yksilöllistä ja aidosti välittävää palvelua.



- Annukka Heinämäki, Markkinointipäällikkö, Rytmikorjaamo