Välittävää asiakaspalvelua
Meiltä saat välittävää asiakaspalvelua niin tapahtuman järjestäjänä kuin yleisöasiakkaana. Reagoimme nopeasti ja saat aina vastauksen kaikkiin kysymyksiin.
Jätä yhteystietosi alla olevalla lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä 2 arkipäivän sisällä.
Meiltä saat välittävää asiakaspalvelua niin tapahtuman järjestäjänä kuin yleisöasiakkaana. Reagoimme nopeasti ja saat aina vastauksen kaikkiin kysymyksiin.
Jokainen kohtaaminen on meille tärkeä. Tikettiläiset pitää huolen siitä, että tapahtumasi on osaavissa käsissä aina sen ensiaskeleista loppuun asti.
Meiltä saat laajaa kokemusta ja ammattitaitoa myynnin suunnitteluun,
jotta ostoprosessi olisi yleisöasiakkaalle mahdollisimman helppoa ja
vaivatonta.
Suunnittelemme kanssasi:
Asiantuntemuksemme ja henkilökuntamme ovat myös käytettävissä tapahtumissasi.
Olemme saaneet erityisesti kiitosta nopeasta reagoinnista.
Tapahtumasi myynti alkaa viimeistään neljän arkipäivän sisällä siitä, kun saamme tapahtuman tiedot. Myyntituotot maksamme viimeistään kahden arkipäivän kuluessa tapahtuman päätyttyä.
Tapahtumajärjestäjänä tavoitat meidät aina tarvittaessa.
Katso yhteystiedot ja tarkemmat aukioloajat täältä.
Kun hoidamme leijonanosan asiakaspalvelusta, sinulle jää enemmän aikaa keskittyä tapahtumasi suunniteluun ja toteutukseen.
Voisi sanoa, ettei ole sellaista asiaa, jossa asiakaspalvelumme ei auttaisi. Jokainen yleisöasiakas saa meiltä ensiluokkaista ja ammattimaista palvelua. Se on meille kunnia-asia.
Olemme automatisoineet lipunpalautukset ja lipunpäivitykset. Muutostilanteissa
lippujenpalautus ja päivittäminen on helppoa kaikille.
Yleisöasiakkaat saavat heti tiedon tapahtuman muutoksista ja palautukset tapahtuvat lähes reaaliajassa.
Tutustu LiputOn -jälleenmyyntipalveluumme täällä.