Siirry ostamaan lippuja tiketti.fi
Herokuva

Tiketti yrityksenä

Tiketti syntyi Helsingissä vappuna 1975. Rock oli tullut Suomeen jäädäkseen, ja nuori polvi loi itsensä näköistä uutta uljasta maailmaa.  Uuden lippukaupan perustivat opiskelijaosakunnat, jotka olivat alkaneet aktiivisesti järjestää omia klubi-iltojaan, ja suosion kasvaessa ennakkolipunmyynnille alkoi olla kova tarve. Pääkallopaikka oli Tavastia-klubi, joka on yksi harvoista yhä toiminnassa olevista aikakauden klubeista, ja jonka kanssa Tiketillä on ollut katkeamaton yhteinen historia vuodesta 1975. 

Täysin kotimainen Tiketti on vuosien aikana kehittynyt lipunvälityksen edelläkävijäksi ja tapahtumamarkkinoinnin asiantuntijaksi, jonka luovuus, osaaminen ja työkalut palvelevat vuosittain tuhansia tapahtumia ympäri Suomea. Asiakkaitamme ovat muun muassa festivaalit, urheiluseurat, klubit, teatterit, messut, konserttitalot, kaupungit ja järjestöt.

Tikettiä ohjaa ennen kaikkea rakkaus hyviä tapahtumia kohtaan: tavoitteemme on olla tapahtumanjärjestäjän paras ystävä, jonka avulla kokemuksia janoavat ihmiset löytävät tiensä upeiden elämysten äärelle.

Arvot, missio ja visio

Tärkein arvomme on välittäminen. Välitämme aidosti tapahtumista, asiakkaista ja vastuullisuudesta.

Ympäristöjärjestö WWF on myöntänyt Tiketin Helsingin toimistolle arvostetun Green Office –sertifikaatin. Teemme yhteistyötä Luonnonperintösäätiön, John Nurmisen säätiön ja ilmastoystävällisen digipostipalvelu Kivran kanssa. Tiketissä toimii Green Office -työryhmän lisäksi myös yhdenvertaisuustyöryhmä, jonka tehtävänä on varmistaa yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon toteutuminen kaikessa tekemisessämme.

Jokapäiväisessä työarjessa vastuullisuus näkyy Tiketissä esimerkiksi ympäristöystävällisinä valintoina, arvojen esiintuomisena kumppanuussuhteita solmittaessa, tasa-arvoisina henkilöstötoimina ja tapahtumien saavutettavuuden edistämisenä. Tikettiläisille vastuullisuus ei ole kampanja, vaan pysyvä olotila. Jatkuva kehittyminen ja oman tekemisen tarkastelu ovat myös oleellinen osa vastuullisuuden edistämistä Tiketissä.

Tiketin henkilökunta on mukana suurella sydämellä, ja missiomme on olla jatkossakin alamme palkituin toimija ja aidosti välittävä yhteistyökumppani.

Visiomme on olla universumin paras. Tärkein ainesosa reseptissämme parhauteen on Tiketin henkilökunta, Tikettiläiset. Tiketissä jokainen saa olla täysillä sellainen kuin on. Uskomme, että panostamalla meihin, pystymme myös tarjoamaan yleisöasiakkaille ja tapahtumajärjestäjille parhaan mahdollisen palvelun.  Meillä iloitaan, kannustetaan ja tsempataan.

Tiketti on Great Place To Work -sertifioitu yritys. Sertifiointi on globaalisti arvostettu tunnustus, joka kertoo yrityksen erinomaisesta työntekijäkokemuksesta ja luottamukseen perustuvasta yrityskulttuurista. Sertifiointi edellyttää henkilöstötutkimuksen luottamusindeksiluvuksi vähintään 65 %. Tiketin vastaava luku oli huikeat 93 %. Henkilöstötutkimuksen mukaan 100 % vastaajista sanoi, että Tiketti on erittäin hyvä työpaikka.

Vuoden 2024 teemanamme on rohkeus.

Tiketti numeroina

6 000 Tapahtumaa vuodessa
127 118 Markkinointilupaa
8 000 000 Verkkosivuistuntoa
51 Työntekijää
99 224 Someseuraajaa