Siirry ostamaan lippuja tiketti.fi
Herokuva

Tiketti yrityksenä

Tiketti syntyi Helsingissä vappuna 1975. Rock oli tullut Suomeen jäädäkseen, ja nuori polvi loi itsensä näköistä uutta uljasta maailmaa. 

Uuden lippukaupan perustivat opiskelijaosakunnat, jotka olivat alkaneet aktiivisesti järjestää omia klubi-iltojaan, ja suosion kasvaessa ennakkolipunmyynnille alkoi olla kova tarve. Pääkallopaikka oli Tavastia-klubi, joka on yksi harvoista yhä toiminnassa olevista aikakauden klubeista, ja jonka kanssa Tiketillä on ollut katkeamaton yhteinen historia vuodesta 1975. 

Täysin kotimainen Tiketti on vuosien aikana kehittynyt lipunvälityksen edelläkävijäksi ja tapahtumamarkkinoinnin asiantuntijaksi, jonka luovuus, osaaminen ja työkalut palvelevat vuosittain tuhansia tapahtumia ympäri Suomea. 

Asiakkaitamme ovat mm. festivaalit, urheiluseurat, klubit, teatterit, messut, konserttitalot, kaupungit ja järjestöt.

Tikettiä ohjaa ennen kaikkea rakkaus hyviä tapahtumia kohtaan: tavoitteemme on olla tapahtumanjärjestäjän paras ystävä, jonka avulla kokemuksia janoavat ihmiset löytävät tiensä upeiden elämysten äärelle. 

Yleisöä festivaalin esiintymislavan edessä. Kuva on otettu yleisön takaa. Lavalla soittaa Dj.

Tärkein arvomme on välittäminen 

Välitämme tapahtumiemme ja asiakkaittemme lisäksi yhdenvertaisuudesta ja ympäristöstä.

Ympäristöjärjestö WWF on myöntänyt Tiketin Helsingin toimistolle arvostetun Green Office –sertifikaatin. Teemme yhteistyötä Luonnonperintösäätiön, John Nurmisen säätiön ja ilmastoystävällisen digipostipalvelu Kivran kanssa.

Tiketissä toimii Green Office -työryhmän lisäksi myös yhdenvertaisuustyöryhmä, jonka tehtävänä on varmistaa yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon toteutuminen kaikessa tekemisessämme. 

Tiketin jengi on mukana suurella sydämellä, ja missiomme on olla jatkossakin alamme palkituin toimija ja aidosti välittävä yhteistyökumppani. 

Visiomme on olla universumin paras 

Tärkein ainesosa reseptissämme parhauteen on Tiketin jengi. Tiketissä jokainen saa olla täysillä sellainen kuin on.

Uskomme, että panostamalla meihin, tuomme myös yleisöasiakkaille ja tapahtumajärjestäjille parhaan mahdollisen palvelun. 

Vuonna 2022 teemamme on ilo. Haluamme välittää iloa sekä huomioida ilon tunteet ja tuottamisen kaikessa tekemisessämme.

Meillä iloitaan, kannustetaan ja tsempataan. 

Jalkapallon pelaajat juhlivat tehtyä maalia halaamalla toisiaan.

Tiketti numeroina

6 000 Tapahtumaa vuodessa
103 830 Markkinointilupaa
8 000 000 Verkkosivuistuntoa
44 Työntekijää
95 264 Someseuraajaa